25.04.2012

spaghetti z botwinką i kozim serem

Tego jeszcze w mojej kuchni nie było. Spaghetti z botwinką, boczkiem, kozim serem i sosem śmietanowym. Potrawa, mimo iż z dosyć ciężkim sosem, dzięki botwince staje się całkiem wiosenna. Całość aromatyczna, ze wspaniałym posmakiem koziego serka. Polecam, bo eksperyment uważam za baaardzo udany.

spaghetti z botwinką i kozim serem
Składniki na 3-4 porcje:
  • kawałek surowego wędzonego boczku
  • pół pęczka botwinki bez buraczków
  • 5  łyżek śmietany 18%
  • 4 łyżeczki koziego serka
  • 2 ząbki czosnku
  • 5 łyżek wody z gotowania makaronu
  • 3/4 paczki pełnoziarnistego spaghetti
  • sól, pieprz
Sposób przygotowania:
Pokrojony w kostkę boczek, czosnek i botwinkę podsmażyłam. Dodałam śmietanę i kozi ser. Pod koniec dodałam wodę z gotowania makaronu i doprawiłam do smaku pieprzem. Gotowy sos wymieszałam z ugotowanym makaronem. Podałam ze świeżo tartym parmezanem. Pycha!

1 komentarz:

  1. Oj zapowiada się całkiem smakowicie to połączenie składników :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...