17.04.2012

Sałatka z wołowiną

Dosyć często korzystam z gotowych mieszanek sałat. Ładnie wyglądają, dobrze smakują i skracają czas przygotowania posiłku. Od jakiegoś czasu chętnie jemy sałatki obiadowe z mięsem. Dzisiejsza jest z wołowiną marynowaną w przyprawie tandori. Pycha! 

Sałatka z wołowiną
Składniki na 2 duże porcje:
  • mieszanka sałat
  • 1 pomidor
  • 1/3 opakowania sera typu feta
  • 2 kromki chleba tostowego
  • 300g wołowiny
  • 34 łyżki oliwy z oliwek
  • 2 łyżeczki musztardy
  • łyżeczka majonezu
  • sól
  • przyprawa tandori masala
Sposób przygotowania:
Chleb tostowy pokroiłam w kostkę i podpiekłam do zrumienienie na patelni grillowej. Zamarynowane wcześniej, pokrojone na kotlety, mięso wołowe ugrillowałam i pocięłam na paseczki. Na talerzach ułożyłam sałatę, pomidora, pokrojoną w kostkę fetę, polałam dressingiem zrobionym z oliwy, majonezu i musztardy. Posoliłam i dodałam mięso oraz grzanki.

2 komentarze:

  1. Fajna propozycja na lunch do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się chyba nie odważyła wziąć tak aromatycznej sałatki na uczelnię. No, chyba, że jadłabym w parku :)
    Ale propozycja na obiad bardzo smaczna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...