6.02.2013

ziarno owsa? owies z grzybami.

Przeczuwałam, że przepis na jakieś danie z owsa pojawi się stosunkowo szybko. Owies chyba uzależnia. Dzisiaj ziarno owsa w wersji na sypko z grzybami i schabem. Łatwe, szybkie, pyszne danie. 

Ziarno owsa z grzybami i schabem
 Składniki:
  • szklanka ziaren owsa (do kupienia w tym sklepie internetowym)
  • mała garść suszonych grzybów
  • 1 czerwona cebula
  • 5 sporych pieczarek pokrojonych w duże plastry
  • 2 plastry schabu
  • łyżeczka sosu sojowo grzybowego
  • łyżeczka sosu sojowego
  • olej
  • sól
Sposób przygotowania:
Owies razem z grzybami gotowałam w osolonej wodzie przez 35 minut. Na oleju podsmażyłam poszatkowaną cebulę, pokrojone mięso i pieczarki, lekko posoliłam. Ugotowany owies przecedziłam, grzyby posiekałam i dodałam do reszty składników. Wszystko razem wymieszałam na patelni i doprawiłam sosami sojowymi, chwilę podsmażyłam.


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...