6.06.2012

Spaghetti ze szpinakiem i kozim serem

Sery. Nie mogłabym bez nich żyć. Ostatnio bardzo posmakował nam ser z mleka koziego, a dziś pierwszy raz miałam do czynienia z kozim camembertem. Mmmm fantazja! A, że ser od razu kojarzy mi się z trzema warzywami: brokułem (który był wczoraj), szpinakiem i cukinią (która w planach jest na jutro), to padło na szpinaczek. 

Pełnoziarniste spaghetti ze szpinakiem i kozim serem


Składniki na 2 porcje:
  • 200g pełnoziarnistego spaghetti
  • 200g mrożonego szpinaku w liściach
  • łyżeczka masła
  • 2 ząbki czosnku
  • 1/2 szklanki mleka
  • 80g koziego camemberta
  • 2 łyżki świeżo tartego parmezanu
  • pieprz
Sposób przygotowania:
Szpinak podsmażyłam na maśle z posiekanym czosnkiem. Dodałam mleko, pokrojony camembert i parmezan. Całość gotowałam do czasu rozpłynięcia się sera. Na koniec dodałam łyżkę wody z gotowania makaronu. Wymieszałam na patelni z ugotowanym spaghetti. Pycha!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie dania. Nie uwierzysz, ale kiedyś pokazywałam podobne danie w tym samym talerzu :) Czyli nie tylko mi w tak pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem takie najprostsze potrawy są najlepsze :) Nie próbowałam jeszcze koziego camembert ale brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szybkie i z pewnością rewelacyjne w smaku. muszę się w końcu skisić na ten kozi przysmak :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...