6.03.2012

wiosna?? Sałatka ze schabem

Czujecie już w powietrzu? Ja nie mogę się już doczekać. Na razie muszę się zadowolić słońcem na zewnątrz i sałatką na talerzu :)
Sałatka z grillowanym schabem i kozio-owczym serem

Składniki na 3 porcje:
  • 180g mieszanki sałat
  • 5 kotletów schabowych
  • 2 pomidory
  • ser kozi
  • 20 czarnych oliwek
  • przyprawa do gyrosa
  • 3 łyżki oliwy
  • 1,5 łyżki majonezu
  • łyżka soku z cytryny
Sposób przygotowania:
Schab przyprawiłam mieszanką do gyrosa i ugrillowałam. Na mieszankę sałat położyłam obrane i pokrojone w ósemki pomidory, oliwki i kawałki sera. Z oliwy, majonezu i cytryny przygotowałam dressing, którym polałam sałatę. Na koniec ułożyłam na niej gorące, pokrojone w paski mięso. Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...