30.05.2012

Smażony ser z sosem nieco tatarskim

Dzisiaj na bogato, bo nieczęsto pozwalamy sobie na taką dawkę kalorii ;-) Smażony ser to jedyna potrawa, w której lubię panierkę. A sos tatarski - niebo w gębie. Udało mi się przemycić dzisiaj tylko grillowaną cukinię i sałatkę zamiast frytasów. Całość - cud, miód i orzeszki!

Smażony ser z sosem nieco tatarskim
Składniki na 2 porcje:
  • dwa 3cm kawałki żółtego sera - u nas gouda
  • bułka tarta
  • jajko
  • sól
  • olej
na sos tatarski:
  • 4 łyżeczki majonezu
  • 5 łyżeczek śmietany 12%
  • 2 duże pikantne ogórki konserwowe
ponadto: 
  • 1 młoda cukinia
  • oliwa
  • sałata masłowa
  • pomidor
Sposób przygotowania:
Majonez wymieszałam ze śmietana i drobno pokrojonymi ogórkami. Odstawiłam do lodówki. Ser opanierowałam w posolonym jajku i w bułce (każdy kawałek po 2 razy). Cukinię pokroiłam na 12 podłużnych kawałków, posmarowałam oliwą, posoliłam i ugrillowałam na patelni. Ser smażyłam na rozgrzanym oleju do czasu rozpuszczenia się środka. Całość podałam z sałatą i pomidorem. Pycha!

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie bomba. Wieki nie robiłam takiego sera (wiecznie mi się rozwalał- zgonię na moją patelnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Justysia // mmmmm wyglada super ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...